Alla inlägg under januari 2008

Av Kiiwii - 11 januari 2008 22:34

asså, jag kan inte bestämma mej :S

ska jag träffan honom lr inte??

snääääälla kan inte nån hjälpa mej?

han är världens snällastre, men jag kan bara inte bestämma mej! :S

Av Kiiwii - 11 januari 2008 17:25

kmr älska den här dagen hååååårt!! (3/4-2008)

nu drar vi Blizzo!!

tokio hotel kmr te hovet!!!! asså gu´va glad jag är!!

kmr få se älsklingsbandet live!! <3<3<3

fattar ni??

ni som fattar lr ska dit komenterar för faan!!

Av Kiiwii - 11 januari 2008 16:57

asså nu blir jag så sur!!

Bildagboken verkar inte funka för nån!!!!:@

jag pratade just med en tjej på msn som va så sur för att de inte funkade för henne heller, vaffö ska detta hända just nu?? WHY NOW??!!

jag kmr heller inte ihåg min mejladress jag skrev där, de nya lösenordet man får ska skickas dit! WHATAFUCK!!!! så sur jag blir på mej sj, vaffö skrev jag inte min vanliga, lr gjorde jag de?? :S :S :S :S :S :S

SNÄLLA, nån som är medlem där och kan hacka sej in på min bdb kan väl göra de och kolla efter min mejladress??!! jag ber om det!!

så länge inte bdb funkar är jag  här : D

det här stället är de ända som  kan roa mej just nu :/

Av Kiiwii - 11 januari 2008 16:23

nån som håller med mej om att detta är världens bästa låt + att det är världens bästa band ??

komentera!! (men bara om de är bra!! annars blir jag sur)

Av Kiiwii - 11 januari 2008 16:13

min dag började med att jag hade sovmorron : D det var skönt, för jag fick sova typ en timme längre än vad jag brukar ^^)

på son gjorde jag klart uppgifterna vi gjorde igår, de va skit tråkit!

på idrotten skulle vi prata betyg, jag fick bara G för att jag inte vågade göra så mkt tkte min lärare, men jag vågar visst! de är bara hon som inte fattar nått!! men jaja, jag får väl höja betyget till sommaren xD


just nu är jag jävligt förbannad på bdb!! nån hade tydligen komit åt nått viktit på den sidan så alla var tvungna att byta lösen:@ men de dumma va att de nya lösenordet kom till sin mejl, och jag kmr inte i håg vilken mejl jag angav!!!!!! :@  snacka om att jag är sur!! åt helvette med den som hackade sej in i databasen!!

kmr aldrig km in där igen :'(         *ledsen*

Av Kiiwii - 11 januari 2008 16:08

jag är ny här, men det ska nog gå bra ^^) xD

jag ska iaf försöka skriva så mkt som det bara går :) lr iaf göra mitt bästa..




för er som har pa, lr bdb heter jag:

pa: XxSchreixX

bdb: xXSpringNichtXx

vore kul om ni kunde kolla in mina sidor ^^)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

ska du på Tokio Hotel konserten på Hovet den 3/4 2008??
 Ja!! ofc!
 hann inte skaffa biljetter :/
 vet inte ens vilka de är..
 skulle vilja men får inte..
 näääjj!!! de suuuuugeer!!!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards