Direktlänk till inlägg 12 mars 2008

onsdag

Av Kiiwii - 12 mars 2008 17:25

Heeii!
Idag har jag haft boring tråkigt, som jag brukar säga, med andra ord jätte tråkigt. De hände tamefaan ingenting, för utom att emma fick skäll för att hon hade kladdat ner viktors (hennes lillebror) skåp med NIVEA xD och att jag fick tbx mitt omprov i matte idag ^^ äntligen är jag godkänd xD måste bara tala om för pappa att jag har omprov i matte i morron, för säger jag att jag har haft de redan så dampar han bäver på mej + att jag måste säga det för att när han kmr läsa mina omdömen på www.unikum.net så kmr han ändå se att jag har haft omprov i matte och då ä det lika bra att säga det innan han har läst de.

Just nu borde jag egentligen göra so och matte, har matte prov på tisdag och so prov på onsdag x__x , men jag orkar inte :/  om jag inte gör de nu, kmr jag inte hinna göra de sen så de e lika bra att jag sätter igång.


dagar kvar te konserten: 22 ^__^
dagens låt : U2 and Green Day "The Saints Are Coming"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kiiwii - 26 mars 2008 19:53

lov - torsdag till onsdagHei hei!Som vanligt har de hänt en del igen sen jag bloggade sist xD   I torsdags bråkade jag å anton så mkt så vi gjorde slut. Jag orkade inte med hans tjat om att han inte visste om han varken älskade mej lr ville va tsm me...

Av Kiiwii - 17 mars 2008 16:56

Heeii!    Dagen började med att jag blev sur över att jag kunde ha fått sov morron, pga att slöjden va inställd. Vi lr jag å Izza fixade hennes hår som hon va jätte sur över för att de hade lagt sej ner, men till slut orkade vi inte hålla på mer så v...

Av Kiiwii - 17 mars 2008 16:50

Jag va i kyrkan och konfirmerade mej. Det började med att jag va där redan vid 13, för att ha ett litet genrep innan de allvarliga kl 14.00.   Ca 5 i två hade alla satt sig ner och det var 5 min kvar tills konfirmationen började.    vid ca 14.00 börj...

Av Kiiwii - 15 mars 2008 19:48

Hej hej!   I morse vid ca 12 var jag i kyrkan och hade genomgång för konfirmationen i morron. Det gick faktiskt bättre för mej idag, när jag skulle redovisa, än va det gjorde i torsdags. Jag läste inte lika fort som jag gjorde då.    Vi gick bla. ige...

Av Kiiwii - 10 mars 2008 18:14

Lördag: jag va i stan med mamma för att köpa en tjocktröja och en vit tröja jag ska ha på konfirmationen på söndag ^^) träffade även massa skönt folk där :D de va skojj, men de tkt inte mamma xD men jag brydde mej inte x3  till sist så hittade jag...

Presentation

Omröstning

ska du på Tokio Hotel konserten på Hovet den 3/4 2008??
 Ja!! ofc!
 hann inte skaffa biljetter :/
 vet inte ens vilka de är..
 skulle vilja men får inte..
 näääjj!!! de suuuuugeer!!!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards