Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Kiiwii - 26 mars 2008 19:53

lov - torsdag till onsdag

Hei hei!

Som vanligt har de hänt en del igen sen jag bloggade sist xD
   I torsdags bråkade jag å anton så mkt så vi gjorde slut. Jag orkade inte med hans tjat om att han inte visste om han varken älskade mej lr ville va tsm med  mej längre..
   I helgen va jag på landet och firade påsk. Det va skönt eftersom där får man vara för sig själv - då man kan tänka för sej själv ett tag- vilket e jätte skönt.  Jag kom hem igår kväll.
  I tisdags åkte jag å godisfisk te stan, vilket gjorde mej lite gladare än vad jag i normala fall har varigt den senaste veckan. Vi hade sjukt kul (som jag alltid har med sötnos) :D Jag köte bla:         

   Idag (onsdag) åkte jag å godisfisk te gurra för att jag skulle klippa mej och köpa tårta te pappa, eftersom han fyller år i morron. Jag blev jätte nöjd med min nya frilla xD Efter att jag klippt mej gick vi te gurra och där köte jag min tårta och godisfisk köpte kajal xD


ps. godisfisks nya väska e bara föör skööön xD  checka in bilden x3 ds.


Dagar kvar: egentligen 8, men eftersom bill e sjuk å ska operera sej, så e konserten inställd.

Dagens låt: Fall Out Boy - Thnks fr th Mmrs

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

ska du på Tokio Hotel konserten på Hovet den 3/4 2008??
 Ja!! ofc!
 hann inte skaffa biljetter :/
 vet inte ens vilka de är..
 skulle vilja men får inte..
 näääjj!!! de suuuuugeer!!!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards