Direktlänk till inlägg 10 mars 2008

Rubrik saknas

Av Kiiwii - 10 mars 2008 18:14

Lördag:

jag va i stan med mamma för att köpa en tjocktröja och en vit tröja jag ska ha på konfirmationen på söndag ^^)

träffade även massa skönt folk där :D de va skojj, men de tkt inte mamma xD men jag brydde mej inte x3

 till sist så hittade jag äntligen en blus på H&M som jag köpte. Jag hittade även en svart vit bye,bye kitty tröja på rockzone oxxå som jag gillade ^^) jag lovar , när izza får se den kmr hon bli avunsjuk på mej xD


Söndag:

jag träffade anton <33

mamma å pappa fick även träffa hans föräldrar, vilket va lite kul, så som

pappa är, bjöd in de på kaffe, men som tur va skulle antons pappa på nått möte så de hade inte tid. snacka om att jag å anton blev glada då! de hade varit jävligt pinsamt om de hade varit hemma hoss mej och drukit kaffe!

aja iaf, efter 3 timmars mys gick jag å anton ut på en promenad ^^) de va faktiskt jätte skönt att få km ut lite, även om anton klagade på sin dåliga kondition ^__^

när vi km hem va de dags för middag, då vi fick tacos som jag knappt gillar x3 när mamma å pappa frågade vart vi hade gått nån stans sa jag att vi hade gått nästan till kyrkan , vilket vi hade gjort oxxå. Då sa pappa att vi nästan hade gått 3 km, ni skulle sätt antons min då! snacka om att han såg både förvånad och förvirrad ut just då! haha xD nä nu ska jag inte vara taskig ^__^

när vi hade ätit klart kollade vi när bussen gick, tydligen så gick den en halvtimme senare, :/

när vi gick te bussen tjaffsade vi om att han kunde ha tagit en senare buss och sluppit vänta i nacka i 1 ½ timme, men han ville inte byta buss så han skulle lr va tvungen att ta den bussen, vilket jag tkt va lite tråkigt, men efter att ha tjatat lite till óch han km på att han hade glömt sin ipod hemma hos mej fick jag honom äntligen att ta nästa buss + att han då bara skulle behövt vänta på bussen i nacka i 5 min ^^)

så vi gick hem igen n__n


//Kiiwii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kiiwii - 26 mars 2008 19:53

lov - torsdag till onsdagHei hei!Som vanligt har de hänt en del igen sen jag bloggade sist xD   I torsdags bråkade jag å anton så mkt så vi gjorde slut. Jag orkade inte med hans tjat om att han inte visste om han varken älskade mej lr ville va tsm me...

Av Kiiwii - 17 mars 2008 16:56

Heeii!    Dagen började med att jag blev sur över att jag kunde ha fått sov morron, pga att slöjden va inställd. Vi lr jag å Izza fixade hennes hår som hon va jätte sur över för att de hade lagt sej ner, men till slut orkade vi inte hålla på mer så v...

Av Kiiwii - 17 mars 2008 16:50

Jag va i kyrkan och konfirmerade mej. Det började med att jag va där redan vid 13, för att ha ett litet genrep innan de allvarliga kl 14.00.   Ca 5 i två hade alla satt sig ner och det var 5 min kvar tills konfirmationen började.    vid ca 14.00 börj...

Av Kiiwii - 15 mars 2008 19:48

Hej hej!   I morse vid ca 12 var jag i kyrkan och hade genomgång för konfirmationen i morron. Det gick faktiskt bättre för mej idag, när jag skulle redovisa, än va det gjorde i torsdags. Jag läste inte lika fort som jag gjorde då.    Vi gick bla. ige...

Av Kiiwii - 12 mars 2008 17:25

Heeii! Idag har jag haft boring tråkigt, som jag brukar säga, med andra ord jätte tråkigt. De hände tamefaan ingenting, för utom att emma fick skäll för att hon hade kladdat ner viktors (hennes lillebror) skåp med NIVEA xD och att jag fick tbx mitt o...

Presentation

Omröstning

ska du på Tokio Hotel konserten på Hovet den 3/4 2008??
 Ja!! ofc!
 hann inte skaffa biljetter :/
 vet inte ens vilka de är..
 skulle vilja men får inte..
 näääjj!!! de suuuuugeer!!!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards