Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Kiiwii - 17 mars 2008 16:56

Heeii!

   Dagen började med att jag blev sur över att jag kunde ha fått sov morron, pga att slöjden va inställd. Vi lr jag å Izza fixade hennes hår som hon va jätte sur över för att de hade lagt sej ner, men till slut orkade vi inte hålla på mer så vi gick te vivo och köpte ett varsitt äpple och tuggumi xD.

   När vi km te kapprummet så hade tydligen killarna gjort nått och när jag frågade fredde så hade nån (asså inte dom) öppnat en burk surströmming (som stinker helvette) och lagt den i pappers korgen så att det stank över allt, vilket de även gjorde inomhus sen.

  Så man kan sammanfatta den här dagen med att alla har klagat på att det har luktat illa över allt och att jag å izza har gått med handen framför näsan hela tiden xD Så jag kan säga, den här dagen har inte varit så kul pga de x3.

   Jag fick även tbx mitt no arbete jag lämnade in lite försent idag. Jag hade bara gjort g delen så jag fick alltså bara g. Men jag är ändå nöjd, för att sara tkt de jag hade skrivigt va jätte bra formulerat :D.


   Jag ska snart plugga matte, har prov i morron...SUCK! visserligen e de i prosent som är rätt så lätt, men de kmr ändå gå åt helvette ._.

   skriver kanske mer i kväll.


Dagar kvar: 17

Dagens låt:  Takida - Reason To Cry


// Kiiwii

Av Kiiwii - 17 mars 2008 16:50

Jag va i kyrkan och konfirmerade mej. Det började med att jag va där redan vid 13, för att ha ett litet genrep innan de allvarliga kl 14.00. 
  Ca 5 i två hade alla satt sig ner och det var 5 min kvar tills konfirmationen började. 
   vid ca 14.00 började vi gå in i kyrkan, det hela började som en vanlig mässa, fast efter ett tag var det konfirmandernas tur att redovisa. Det gick bra för alla som tur va :D. När jag klara och oscar skulle redovisa, hade klara tappat bort sin redovisn. lapp så hon va tvungen att försöka säga det hon km ihåg. Det gick faktiskt jätte bra för henne.
   Jag som hade varigt så nevös innan, trodde att allt skulle gå åt pipsvängen, men som tur va gick allt som det skulle.
   Efter alla redovisningar fortsatte mässan.
   Efter att vi hade konfirmerat oss och jag skulle hem, fick jag beröm av andreas, som va en av ledarna som hade hjälpt mej med min redovisning och Boman (äldsta ledaren). De tkt  jag läste klart och tydligt + att jag hade satt upp min lugg så man såg mitt ansikte xD
 
När jag km hem var det dags för mat. vi åt en massa olika pajer.
  Efter de skulle jag typ öppna mina pressenter jag hade fått. Jag fick bla. ett armband, ett halsband (tro hopp å kärlek) två halsband med kors, ett halsband med guldiga pärlor på, ett par guldiga kors örhängen och pengar. 
  När jag hade öppnat mina pressenter och tackat alla så var det dags för fika. Vi fick en massa goda kakor och en frukttårta. 
 
Den här dagen kmr jag iaf sent att glömma. det är pga att jag har haft så kul på alla lektioner med kompisarna och att jag kmr sakna de.

Dagar kvar: 17 ^__^
Dagens låt:  Takida - Give into me Fanvideo

// Kiiwii

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

ska du på Tokio Hotel konserten på Hovet den 3/4 2008??
 Ja!! ofc!
 hann inte skaffa biljetter :/
 vet inte ens vilka de är..
 skulle vilja men får inte..
 näääjj!!! de suuuuugeer!!!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards